Selasa, 19 Juni 2018

Schreef de bijna gefrustreerde acne van Keira Knightley

http://lsyindonesia.com/tag/jual-obat-ling-shen-yao/

Schreef de bijna gefrustreerde acne van Keira Knightley

 

Niet alleen gewone vrouwen, wereldberoemdheden hebben last gehad van acne-problemen. Een van hen, Keira Knightley, die beweerde bijna gefrustreerd te zijn vanwege zijn puistige gezicht. De 31-jarige actrice zei nooit cosmetica te gebruiken wanneer tieners zijn gezicht op een natuurlijke manier schoon houden. Hij gebruikt alleen eyeliner om het uiterlijk te verfraaien. Maar Keira werd gedwongen om verschillende cosmetica te gebruiken om de hardnekkige acne te bestrijden die tijdens de puberteit groeit. Ik draag meestal alleen zwarte eyeliner en ik doe nooit iets met mijn huid totdat het acne lijkt, waar ik er alles aan doe om er vanaf te komen (acne). Ik heb 1 miljoen producten geprobeerd maar geen enkele werkt, het verhaal van Keira wordt geciteerd uit Female First.

 

Filmster 'Pirates of the Caribbean' zegt dat hij tot zijn 25ste met acne vocht. De moeder van een kind schaamt zich ook als zijn gezicht uitbreekt en hem niet zeker weet wanneer beraktivitas. Setela doet verschillende manieren om zich te ontdoen van acne, Keira realiseerde zich net dat de hardnekkige rode vlekken ook worden beïnvloed door een dieet. Hij probeerde ook een gezond dieet te krijgen, niet om een ​​slank lichaam te krijgen, maar het hoofddoel is om acawat te overwinnen. Aku heeft een slechte huid tot de leeftijd van 25 jaar. Ik begrijp dan dat het (meer) over voeding en hormonale veranderingen, toegevoegd de prijswinnende actrice 'Best Supporting Actress' in het geval van de Hollywood Film Awards 2014 via de film 'The Imitation Game' itu.Selain erg bezorgd over zijn huidgezondheid om niet langer koppige acne te laten zien, hij richt zich ook op de schoonheid van zijn wenkbrauwen. Keira zal de visagist nooit de vorm van zijn wenkbrauwen laten veranderen. Ik heb ze vanaf het begin verteld dat ze nooit mijn wenkbrauwen naderen, zei hij. (aln / kik)

 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar